Tuesday, December 22, 2009

KRINGG!!......KRINGG!!!

Salam....

Sebagai mukhadimah nyer..name aku skyla..(bkn name sebenar)..minat menulis dan mencari kenalan baru membuatkan aku tertarik untuk menulis blog..

Tetapi cabaran terbesar yang perlu dihadapi adalah 'ade ke org nk bc blog ak? Aku tolak semua itu ke tepi bagi aku..aku akan terus menulis selagi aku mahu...selagi jari-jemari aku masih mampu untuk menekan punat2 di keyboard ini..selagi itu la aku akan meneruskn coretan aku ini...

blog ini aku jadi kan medan untuk perkongsian pandangan, berkongsi ilmu tentang dunia yang sedang kita bernafas di atas nya...ia merangkumi beberapa jenis DUNIA yang wujud diatas bumi ini..termasuklah dunia artis(dunia glamor), dunia kemanusiaan, dunia politik(mungkin tdk secara menyeluruh)...

Bak kata pepatah "ibarat katak di bawah tempurung" itulah yang sering dikaitkan dengan segelintir sikap manusia, sikap tidak tahu dan tidak pula mahu mengambil tahu membuatkan kita jauh ketinggalan..jadi pecahkan tempurung itu menlalui perkongsian pendapat di blog ini..agar kita terus mara kehadapan..mungkin tidak segenggam secebis sudah mencukupi...:)

sehingga ketemu lagi..insyaALLAH...

0 comments: