Sunday, April 18, 2010

BUKU..BUKU..BUKU...

BUKU…BUKU..BUKU…aku rasa semua orang yg kawan dengan aku mesti tahu yang aku ni pantang nampak KEDAI BUKU..btol xkwn2 ku..huhuhu..aku mmg gler dgn kedai buku, xsah kalau sebulan kalau ak xmenyumbang beberapa helai duit ak kat sana..kedai buku dah bank lak..taip2 bulan ak g simpan duit kat cana..hahahahaha..
Kalau g ipoh parade xsah kalau ak xsinggah NOVEL HUT n m’habiskn duit ak kat ctu..huhuhu..
Sem nie jew ak da berabis berapa dah kat novel hut. Selalu nyer aku bli novel melayu jew.. mcm karya2 A.SAMAD.SAID, AZIZI HJ ABDULLAH xpun buku2 yg menang hadiah sastera. Kalau beli novel BI pun ak beli yg jenis penyiasatan nyer. Mcm THE CAT WHO SAW RED, DANGEROUS ATTACHMENT & POWERLESS.
Tiba2 sejak kawan dengan tiq hantu novel BI, ak pun da terikut..genre yg ak bc pun da berubah ak da stat bc jenis yg cintan cintun (semua tiq yg ajar).
So ak nk cite skit pasal penulis2 yg ak ske novel dorg..


1- Cecelia ahern siapa lak minah nie kan???


Born: Cecelia Ahern
September 30, 1981
Dublin, Ireland

Occupation: Novelist

Nationality: Irish

Education: Griffith College, Dublin

Genres: Romance, Sentimental, Chick lit

Nk tao lebih pasal dia sila google sendiri k..:P

Antara Single novels dia:

• PS, I Love You (2004)
• Where Rainbows End (2004)
• If You Could See Me Now (2005)
• A Place Called Here (2006)
• Thanks for the Memories (2008)
• The Gift (2008)
• The Girl of Tomorrow / The Book of Tomorrow (2009)













0 comments: